سایکل توریست هایی از تاجیکستان

دیروز (1389/5/15) وحید بهم خبر داد که دو دوچرخه سوار از تاجیکستان مهمونشون هستن. رفتم به دیدنشون. یه ساعتی باهاشون بودم. اسم یکی Alisher و دیگری Saeidali. از تاجیکستان این مسیر رو تا تبریز اومده بودن: تاجیکستان-قرقیزستان-قزاقستان-روسیه-بلاروس-اوکراین-روسیه-آذربایجان-ایران. بعد از اون ترکمنستان-تاجیکستان. ازم لاستیک دوچرخه خواستن که براشون از طریق پدر مهندس جواد همون دوستم که برامون از فدراسیون برگه های ثبت ساعت رو گرفته بود پیدا کردم و قرار شد امروز (1389/5/16) بریم بگیریم. شب رو خونه مهندس وحید بودن. صبح من هم بهشون ملحق شدم و بعد از صرف صبحانه تو خونه وحید اینا، رفتیم تا لاستیک رو بگیریم. باهاشون تا سه راهی اهر رفتم و از اونجا خداحافظی کردیم و من برگشتم. کلاه دوچرخه سواریمون رو هم به عنوان تحفه با هم عوض کردیم.

اینم سایتشون که از اول تا آخر سفر توش هست ولی به زبان روسی هست که می تونید با مترجم گوگل ترجمه اش کنید:       www.ts.tj

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 17:00

ای ول به وحید و مهموناشون
خوشبه حالتون که همچین ثوابای بزرگ گیرتون میاد

خدا پشت و پناهتون

مریم چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 20:18

چشمتون روشن عزیزان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد