عذر خواهی

با سلام به دوستان عزیز

مدتیه سرم خیلی مشغوله. دنبال ثبت یه گروه سایکل توریستم.

اگه خدا بخواد بعد از تموم شدن مراحل ثبت، گروه رو معرفی می کنم.

بازم ممنون از نظراتی که گذاشتید و شرمنده از این که نتونستم جواب بدم.


بچه های عزیز گروه آنادانا: چشم تذکر شما بر دیده منت. به احتمال قوی نام وبلاگ رو به نام گروهمون تغییر بدم.


با تشکرات فراوان



کلید واژه: سفر با دوچرخه، سفر با دوچرخه به دور دنیا، ایرانگردی با دوچرخه، سایکل توریست دوچرخه سواری، مسافرت با دوچرخه، دور دنیا با دوچرخه، دور ایران با دوچرخه، دور اروپا با دوچرخه، دوچرخه سواران، گردشگری با دوچرخه، طبیعت گردی با دوچرخه، دوچرخه سواری در طبیعت

نظرات 3 + ارسال نظر
امین یکشنبه 10 آبان 1388 ساعت 23:56 http://www.lorestanbike.blogfa.com

سلام من مدیر سایت تیم لرستان هستم از سایتت خوشم اومده واونو درسایتم معرفی میکنم امیدوارم شما هم کوتاهی نکنید

امین دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 00:11 http://www.lorestanbike.blogfa.com

چند تا از عکسا تون رو کپی کردم از سایتم دیدن کنید
سایتت عکسای خوبی داره

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 10:34

اسم وبلاگ رو چرا تغییر می دی؟اونا یه اسم خاص نذاشتن که واسشون انحصاری بشه!مگه مسافرت با دوچرخه تو دنیا فقط واسه اوناست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد