بنام خدا

با سلام

این اولین وبلاگ من در مورد سفر با دوچرخه یا همون سایکل  توریسته. در این وبلاگ می خوام راجع به سفرهام و اطلاعات مختصری که در مورد این ورزش به دست آوردم در اختیارعلاقمندان محترم قرار بدم.

از دوستانی هم که به قول معروف دو تا پیرهن بیشترازما پاره کردن دعوت می کنم در هرچه غنی تر کردن این وبلاگ به من کمک بکنن.


نظرات 2 + ارسال نظر
شهرام شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 14:30

سلام کمال جان -خیلی خوشحال شدم که دیدم به سایکلوتوریسمی روی اوردی -واقعا در زندگی ادمها تجربه لازم هست و چه تجربه ای بهتر از دوچرخه سواری در ایران -من هم تقریبا 12 سال هست که به تجربه هایم هر روز با دوچرخه اضافه میشود البته من 3 بار به شهرزیباییت امد ام و بچه های دوچرخه سوار هم تا دلت بخواهد دیده ام و با هاش رفیق هم شدم -بهر صورت خوشحال شدم ویک پینهاد اگر همپایی خواستی من پایه هستم البته من سر کار هم میروم و باید وقتم را باهات هماهنگ کنم البته یک پیشنهاد دیگر را هم دارم اگر مشکل خواب در تهران داری خانه من درش به روی هر سایکلوتوریسمی باز هست بدون شوخی چون من تجربه خواب در جاده و کمبود جا را کشیدم و میدانم چقدر سخت هست.تعارف هم ندارم.

سید کریم موسوی جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 07:12 http://cycleturist.blogfa.com

سلام دوست هم رکابی
شاید فکر کنی چرا دیر به شما جواب دادم
اول سعی کردم کل مطالبتو بخونم
آقا کمال شما واقعا با کمالی
علاقه و شوق شما ، در این رشته ورزشی ستودنیه ، مرحبا
سلیقه شما رو در آرایه وبلاگتون تحسین میکنم
و اما در مورد تریلی و طوفان ....
بعضی از دوستان فکر میکنن ، همیشه و در همه حال سفر باید سبک باشه ، شما که سفر طولانی رو تجربه کردین خوب معنی حرفای منو درک میکنین
برای شما و آقا وحید ، روزگار خوش توام با سلامتی آرزو میکنم


از اینجا به بعد خصوصیه میتونی بعد از خوندن پاکش کنی

داشت یادم می رفت ، این عدالت توی عکسای تو و وحید منو کشته
ولی به عنوان یه پیشنهاد در کارای بعدیتون برای اینکه عکساتون زیاد نشه و عدالت در نشون دادن دوست همراه هم رعایت شه ، وقتی یه عکس از خودتونو که در محل خاصی گرفتین دیگه از همون محل و با موضوع ثابت قبلی ، عکس از دوستتونو نذارین ، چون بیننده احساس میکنه برای هر موضوعی باید دوبار نگاه کنه ، شما میتونی عکسی رو که از دوستتون در یه مکان دیگه گرفتی رو بزرای ، یا بهتره که عکس مشترک رو بزارین
اینچوری فضای بیشتری در بلاگ برای شما فراهم میشه
البته شما استادین ، اگه فضولی شد ببخشین
برای شما و آقا وحید ، روزگار خوش توام با سلامتی آرزو میکنم

درود فراوان
خیلی ممنون از نظر لطفتون و سلامت باشین
توصیه تون هم در مورد عکس ها بر روی چشم
خوب بار اول بود که مسافرت میکردیم و ناپخته بودیم. اگه دوباره فرصتی دست بده بسیاری از مسائل جاافتاده تر خواهد بود.
بسیار خوشحال میشم که راهنمایی بکنید هرچند ناچیز
همیشه پا در رکاب باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد